خبر مهم رییس سازمان اداری و استخدامی برای کارمندان

تبلیغات بنری

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شهروندان در هر اداره ای که مراجعه می کنند در صورت برخورد با تخلفات کارکنان؛ به عنوان مثال اگر کارمندی پشت میزش نبود، صبحانه خورده یا وقت مشتری را به هر نحوی تلف کرده است، می تواند با تماس با مرکز تماس 128 این موضوع را مطرح کند.

والا:

علاءالدین رفیع زاده – معاون رئیس جمهور تصریح کرد: شهروندان در هر دفتری که مراجعه می کنند اگر با رفتار نادرست کارمندان مواجه شوند، مثلاً کارمند در دفتر خود نباشد، صبحانه بخورد یا به هر نحوی وقت مشتری را تلف کند، می توانند با تماس تلفنی 128 این موضوع را مطرح کنند.

وی افزود: پس از این اطلاع رسانی، همکاران ما وارد شده و این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

باید گفت؛ سامانه فواد تماس‌ها، شکایات یا درخواست‌های شهروندان را از طریق کد ۱۲۸ ثبت می‌کند و کد رهگیری می‌دهد و تا پایان کار همراهی می‌کند. شهروند سطح رضایت نهایی را در همان سامانه ثبت می کند و امتیاز عملکرد مستقیماً به پرونده شخصی مدیر یا کارمند اضافه می شود.

در واقع پس از تماس شهروندان با شماره 128، بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی به شکایات، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا مشابه) در مرجع اجرایی ذی صلاح منتقل شده و ظرف سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی می شود.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری aftabnews

دیدگاهتان را بنویسید